سلام سلام...

سلام به همه این مدت که نبودم لپ تاپم ویروسی شده

وهنوز درست نشده

نظرات زیاد شده

دست گل همتون درد نکنه



این نظر توسط سلطان تنهایی مهدی در تاریخ 1391/11/25/3 و 9:35 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

سلام ولنتاینت مبارک عزیزم





به حرمت باران سکوت کردم تا بدانی به عظمت باران دوستت دارم







pink bow and lace –––







میشه پروانه بود و روی هر گل نشست







اما بهتره مثل تو مهربون بود و توی هر دل نشست



pink bow and lace



———–––




پاسخ عسل استلا:ممنون

این نظر توسط در تاریخ 1391/11/24/2 و 15:32 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

سلام عسل جون.خوش اومدی.راستی یه چیزی یادم رفت تو وب بنویسم سما همکلاسی من هست.بهش گفتم که تو دوستمی.بهش حسودیم شد اول حال اونو میپرسی بی مرام؟خوشی کردم.خوش اومدیپاسخ عسل استلا:خدا کنه بخرین ایشالا مدل بالاتر .صفر کیلومتر بخرین راستی دیدی برات تولد گرفتم خوشت اومد از کادوهام چطور از کیک من اومدم وبت نرمین باور کن لپ تاپم ویروسی شده الانم توی کافینتم اگه من بی مرام هستم برات که تولد نمیگرفتم ؟؟؟؟؟؟در ضمن دوست خوبم من به سما جون تبریک گفتم برای چی به اون حسودی میکنی من فقط بهش تبریک گفتم یک سوال دارم من برای اون که تولد نمیگیرم براش کادو نمیخرممن این کارارو فقط واسه دوست جون جونی خودم نرمین میکنم دوست دارم بوسسسس


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: